Bob

MAJLIS PELANCARAN PROJEK BERIMPAK BESAR ZON INDUSTRI AKUAKULTUR (ZIA) PERINGKAT KEBANGSAAN

In agriculture on Januari 29, 2007 at 3:51 am

TARIKH : 30 JANUARI 2007 (SELASA)

MASA : 2.30 PETANG

TEMPAT : SG. COMO, KENYIR TERENGGANU

MAJLIS INI AKAN DILANCARKAN OLEH Y.A.B. PERDANA MENTERI

  1. Salam MyBob…saya berminat dengan projek ZIA ni. macam mana saya nak dapatkan info mendalam tentang ZIA ni terutama bagaimana untuk memohon menjadi peserta. saya berminat sungguh hendak menjadi peserta. harap mybob boleh membantu.

  2. boleh ke link ni http://agrolink.moa.my/moa/index.php?option=com_content&task=view&id=253&Itemid=157

    untuk maklumat lebih lanjut lagie u boleh contact bahagian perancangan strategik dan antarabangsa (PSA)di Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani, Putrajaya. Tel:03-88701155(Bhgn.PSA)

  3. saudara mybob.. sy nk tanya ada tak institutsi lain yang menganjurkan kursus akuakultur ini? seperti MARA atau swasta.. adakah selepas menjalani kursus tersebut pinjaman perniagaan mudah diluluskan?

  4. a,kum…. kepada sesiapa yang berminat ttg kursus akuakultur, bolehlah berhubung dgn institut usahawan bumiputera, (IUB) tel no: 03-26921904 dgn En. Din…
    kursus ini bwh anjuran mara. saya dah pernah berkursus akuakultur dgn diorang n alhamdulillah semuanya berjalan lancar. setelah menjalani kursus, para peserta kursus bolehlah memohon pinjaman dgn pihak mara.
    bagi projek zia pula, bg sesiapa yg berminat, bolehlah berhubung dgn pihak RISDA. saya doakan semoga dgn maklumat saya ini dapat membantu engkorg semua k. byee…

  5. opps, terlupa pulak, bg projek ZIA, anda kenalah berhubung dengan RISDA yang berhampiran dengan tempat anda. kalau kat kelantan, kat pasir mas, kat jeli n byk lagi….. so contactlah diorg k. gdluck……….

  6. saya nk tahu kursus peternakan yang terkini..2008

Tinggalkan Jawapan

