Bob

Kursus Asas Pengeluaran Cendawan Tiram Kelabu Di UPM

In kursus on Februari 5, 2007 at 6:41 am

Kursus Asas Pengeluaran Cendawan Tiram Kelabu

Tempat di: Taman Pertanian Universiti, UPM serdang

Tarikh:13-15 Febuari 2007

maklum lanjut sila klik disini:brosur.doc

Peta lokasi:

Klik pada gambar di atas untuk melihat resolusi penuh.

  1. assalamualaikum,

    saya telah mengusahakan pertanian cebdawan kelabu, di sungai petani kedah. buat masa kini, saya telah menjalankan projek ini dengan mempelajarinya secara tidak formal, degan merujuk buku yang dikeluarkan oleh jabatan pertanian , dab sedikit sebanyak tunjuk ajar dari pegawai-pegawai pertanian. hingga kini saya belum pernah di panggil untuk mengikuti mana-mana kursus cendawan.
    diharap pihak tuan dapat membimbing saya supaya lebih maju dalam projek yang saya minati ini. semoga dengan bantuan pihak tuan saya dapat mencapai cita-cita untuk menjadi petani yang berjaya tercapai. sekian terima kasih.

    • Saya Deen..saya berminat untuk mengetahui kaedah penanaman cendawan untuk adik saya yang telah lama mengganggur. Saya hendak mengentahui macam mana tanaman ini diusahakan dan berapa kos yang diperlukan.

      Deen

  2. Tahun 2008 ada ke kursus tanam cendawan ni? saya berminat gak. email saya kalau ada jadual kursus. Tq

  3. Saya pun berminat jugak tentang penanaman cendawan kelabu ni. Klau ada kursus tahun 2008 tolong e-mail kat saya.

  4. Tolong e-mail tarikh kursus cendawan tiram kelabu 2008.Salam.

  5. hai, saya pun berminat dgn kursus ni. Kalau ada apa2 program unt 2008, jgn lupa email pada saya juga ye. Thanks.

  6. saya nak join gak

  7. untuk kursus 2008 cendawan di TUPM masih belum release jadual lagie. Untuk alternatif boleh berkursus dengan pengusaha cendawan di fatisha agro farm kajang..sijil disediakan..bayaran pun berpatutan… sila refer di http://siswazah-tani.blogspot.com

  8. harap saya sentiasa diupdate tentang ifo terkini berkenaan kursus cendawan tiram ini .

  9. Sekiranya berminat untuk mengikuti kursus penanaman cendawan, boleh rujuk blog saya untuk keterangan lanjut….

    http://www.siswazah-tani.blogspot.com

  10. saya berminat dengan kursus peneneman cendawan ini. Boleh e-mail saya tarih untuk 2008

  11. hai, saya berminat dgn kursus ni. Kalau ada apa2 program tahun 2008, jgn lupa email pada saya juga ye. Thanks.

  12. sesape nk berkursus..bolehlh mnghubungi 016-2367888 atau lawatilah web http://www.mzrnilai.blogspot.com. Kami mengadakan Kursus Penananaman Cendawan terus di ladang setiap bulan.

  13. Askum dan salam sejahtera,saya berminat dengan kursus cendawan,ikan keli & ikan haruan.Jika pihak encik ada mengajurkan kursus tersebut,harap dapat maklumkan kepada saya.Fiza Sabah

  14. Ramai orang nak tanam cendawan nak bela kambing boer. Tapi yang dapat untong besar adalah pembekal benih dan bak kambing yang dok bela tu sikit saja margin keuntungannya. kepada bakal usahawantani sila buat kajia terpeinci sebelum melbatjan diri. nanti payah nak gostan lagi mak terperangkaplah seorang lagi usahawan

  15. Asalamualaikum saudara..

    tidak salah nak memberi pandangan..tetapi biarlah berpegang pada pengalaman dan fakta. Tak semua melalui benda yang sama…dianugerahkan akal untuk berfikir dan berusaha tentukanlah sendiri apa yang kita nak lakukan. Maka platform disini adalah masing2 dapat mencari maklumat yang diingini. Keputusan adalah ditangan masing2..bukan saya yang menentukan atau blog ini yang menentukan.

  16. sayer pun berminat nak g kursus cendawan nie… boleh update tok 2008 ni x?

  17. sy berminat untuk mengikuti kursus cendawan tiram ini..tolong email sy jadual kursus untuk tahun 2008.terima kasih.

  18. boleh bagi lebih detail jadual kursus

  19. untuk di upm dah lepas..boleh refer disini

    http://siswazah-tani.blogspot.com

  20. tolong beritahu saya tarikh kursus penanaman cendawan yang terdekat. Saya berminat.

  21. Saya tinggal di Balakong. Tolong bagi info kursus penanaman cendawan tiram yang terdekat dengan tempat tinggal saya. Terimah Kasih.

  22. Saya sangat berminat utk mengikuti kursus penanaman cendawan.Tlg email kan saya jadual & syarat-syarat penyertaan kursus tersebut …jika diadakan nanti…TQ..

  23. Saya pun nak join jugak…Tlg emelkan apa-apa yang patut kat saya….

  24. ingin ceburi bidang penanaman cendawan.
    boleh e-mel kat saya? ada kemungkinan dibuat di sarawak ke?

  25. Jika ada kursus di Ipoh harap beritahu. Tempat lain boleh juga. TQ.

  26. Saya berminat mengenai penanaman cendawan dan penternakan ikan keli dalam kanvas atau dalam tangki. Saya perlukan maklumat/kursus mengenai kedua-dua bidang ini, dimanakah boleh saya ikuti di Negeri Kedah ini.

  27. hi.. i minat ngan kursus ni… so bla lagi ya ada kursus cendawan ni….

  28. saya amat nak ikut sekali kursus boleh ke…
    nak jadi usahawan juga.
    Bolehlah kita kongsi pengalaman

  29. Saya teringin nak tanam cendawan tolong la bagi tau kalau-kalau ada kursus kut kedah.

  30. sila ke laman web fatisha agro farm untuk kursus terakhir cendawan tahun 2008…😀

  31. salam..
    sy sngt berminat untuk mengusahakan tanaman cendawn tetapi tidak bergitu arif dalam bidang berkaitan cendawan.
    dan teringin sangt nk join kursus.. so bile kursus penanaman cendawan akan diadakan.. pencipta cendawan…

  32. saya berminat dgn projek cendawan nie.. bole tak bgtau saya kat mana krusus yg ter dekat kat puchong nie???

  33. Alat-alat tanaman cendawan:Neck/Cap/Stopper/Polybag.Sesiapa berminat membeli alat-alat ini,sila contact saya,Ah Seng 0194773366 @ rujuk kepada Wedsite ini:www.b-value.com.my.

Tinggalkan Jawapan

