Bob

Perpustakaan Mardi Online..

In agriculture on Februari 9, 2007 at 8:20 am

Ramai yang mungkin tak tahu bahawa agensi MARDI ada menyediakan perpustakaan secara online di halamannya. Pelbagai maklumat yang anda perlukan boleh diakses disitu. Login ID hendaklah dimohon terlebih dahulu kepada:

Perkhidmatan dalam talian :
ScienceDirect – Teks penuh
CAB Publishing Journals – Teks penuh
CAB Abstract
Sila hubungi Pn.Khadijah Ibrahim, samb-1467 untuk mendapatkan kata laluan.

 

link perpustkaan tersebut: http://mokara.mardi.my:8080/equip-mardi/home.jsp

  1. Saya ingin mencari vanilla seeds.
    Adakah pihak mardi mempuyai nya ??

    Salam

  2. saya tak berapa pasti mengenai benih vanilla..tetapi saya tahu mana nak dapatkannya..tapi dari bandung,indonesia…insyallah saya cuba cari maklumat di mardi mengenai perkara ini

  3. saya ingin mencari maklumat mengenai serai paha ayam n maklumat penjagaan n maklumat pemasaran tanaman ini.Bolehkah pihak MARDI membantu saya?Saya memang berminat untuk usahakan tanaman ini..Dan di mana boleh saya dapatkan benihnya?

  4. saya cuma nak tahu,kat mardi cameron highlands ada special library tak?
    harap dapat beri jawapan secept yang mungkin..

  5. saya berminat untuk membela lembu.tapak tanah saya ada.cuma nak beli lembu je tak ada duit.saya berasal dr kch sarawak.bleh tlg bg pendapat

  6. bagaimana nak memohon skim membela lembu dr jabatan kerajaan.saya pun tak tau jabatan yang mana satu dan dokumen yang saya mesti ada.bleh tlg jelaskan

  7. kalo nak menjawab pertanyaan saya tadi tlg email kepada saya http://www.mahathirradie@yahoo.com

  8. tlg bg info ttg penternakkan arnab

  9. salam, sy ingin membeli benih serai peha ayam untuk 1 ekar, kepada pembekal tlg bagi harga benih berserta pengangkutan ke jasin, melaka
    email: ahai_hairil@hotmail.com
    tq

Tinggalkan Jawapan

