Bob

Terima kasih atas komen2 yang diberi…

In agriculture on April 19, 2007 at 9:51 am

Alhamdulilah saya mendapat pelbagai komen dari pembaca untuk menyiarkan beberapa perkara yang lain seperti fertigasi,cendawan dan lain. Insyallah saya akan usahakan dalam artikel yang akan datang….

saya akan cuba “cover” semua sektor yang ada, dengan maklumat yang terkini. Harap masa saya akan lebih terluang untuk menulis disini…

wassalam..

  1. cayalah mybob, pertanian adalah perniagaan… biarpun cabarannya bukan kepalang namun pertanian tetap perlu diteruskan….

    apa lagi jom kita bertani dalam internet…

    “macam mana nak bertani dalam internet?” kata pak saudara saya…

    alahai gunakan teknologi ler… macam citer dalam agrotek dan agrojurnal tu….

  2. thanks kerana menjengok blog nie…cabaran memang ada..mana2 bidang pun ada cabaran…so terpaksa lah menggunakan kreativiti masing2..

    internet hanyalah menjadi medium peantaraan maklumat dan pemasaran buat masa nie saya sedang tumpukan pada dua projek iaitu penternakan kambing dan kalau ada rezeki dalam bidang frozen food pula..setelah lama saya mengkaji tidak mustahil juga produk2 pertanian dan asas tani yang lain2 boleh di pasarkan mengikut internet seperti contoh di agribazaar,ebazaar2u dan bicarajutawan..ianya mempunyai pengikut2 nya tersendiri…

Tinggalkan Jawapan

