Bob

SEMINAR BIOTEKNOLOGI PENTERNAKAN

In agriculture on Jun 6, 2007 at 10:35 am

SEMINAR BIOTEKNOLOGI PENTERNAKAN
“MENEROKAI POTENSI DAN KEUSAHAWANAN DALAM BIOTEKNOLOGI PENTERNAKAN”

TARIKH: 13 JUN 2007

TEMPAT: TINGKAT 15, MENARA PKNS, PETALING JAYA, SELANGOR

MASA: 8.00 PAGI-5.30PETANG

UNTUK MAKLUMAN SELANJUTNYA SILA HUBUNGI:

SEKRERETARIAT PEMBANGUNAN USAHAWAN

TEL:03-42561735/79585455  FAKS:03-42532696

HP:013-3337683/017-6351600

EMAIL:khairul_pdn@yahoo.com

ANJURAN PKNS BERSAMA MARDI,JPH,JABATAN PERIKANAN DAN USAHAWAN BIOTEKNOLOGI PENTERNAKAN YANG BERJAYA.

  1. saya nak tau.di mana saya boleh mengikuti kursus penternakan kambing boer di negeri selangor dalam masa yang terdekat ini.
    sekian terma kasih.

  2. sila berikan tarikh,tempat dan yuran kursus serta no untuk dihubungi bagi memudahkan saya untuk berurusan nanti.

  3. saya seperti nama diatas sangat berminat terhadap penternakan ikan .
    Buat masa ini saya ada lebih kurang 10 kolam tanah yand terbiar dekat tapah, perak.
    Saya nak tahu di mana saya boleh mengikuti kursus pentrnakan ikan keli dalam kolam tanah dalam masa yang terdekat.

    sekian Terima Kasih

  4. hurm saya berminat ttg penternakan lintah..boleh bgtau saya semua info ttg penternakan lintah..kalau boleh orang yg arif yg dah lamer wat penternakan lintah ni,teriama kasih

  5. saya berminat dgn penternakan lintah..dimana boleh saya mendapat info atau kursus utk penternakan lintah ini.

  6. untuk penternakan lintah boleh refer dengan
    agrifarm resources
    En. Ahmad Nazari – 019-4301977
    En. Osman – 017-9123265
    http://agrifarmresources.blogspot.com/

  7. untuk penternakan kambing boer..kami menyediakan khidmat konsultansi..kursus specialize pada kambing boer hanya MARDI yang ada menawarkan tetapi terhad dan bayarannya RM900.

  8. Kat mane boleh dapat pembekal benih keli.

  9. saye begitu berminat untuk mendapatkan detail mengenai penternakan lintah dan penanaman cendawan.. boleh berikan seberapa byk details berkaitan kedua2 projek ni?? kemudian, berikan juga senarai kursus yg akan diadakan di kuala lumpur??

  10. saya dah dah update kursus mengenai lintah..mengenai cendawan pula anda boleh dapat terus maklumat dari kawan saya yang memang tauke cendawan… http://siswazah-tani.blogspot.com (di sg.ramal kajang)

  11. saya berminat dalam ternakan lintah sila beri keterangan kepada saya bagai mana harus saya mulakan perternakan tersebut

  12. saya amat berminat dalam penternakan ikan keli….skarang saya cuba pelihara dalam tong fiber..Masalahnya saya kurang pengatahuan dalam penjagaannya.Saya tengok ikan yang dipelihara ada masalah iaitu ada tompokan putik di badan dan kepala dan ada juga yang mati dengan kulitnya menggelupas

  13. Berminat dalam ternakan Lintah?
    Tak tahu nak beli di mana?
    Hubungi saya,En Asri 0194700061.
    Saya boleh bekalkan 2000kg-3000kg sebulan.
    Penghantaran boleh di uruskan untuk seluruh semenanjung.
    Deposit 10 hari,sebelum penghantaran.

  14. dimana boleh saya dapatkan contoh kertas kerja untuk penternakan lintah.
    AMAT MEMERLUKAN……

  15. saya berminat dalam penternakan lintah dan keli ,boleh kasi info tentang cara menternak lintah dan keli atau tempat-tempat yang saye boleh kunjunggi dalam kawasan johor untuk melihat cara-cara ia dijalankan ,serta tempat yang boleh saya menggambil khusus lintah&keli.

  16. saya berumur 20 tahun dan masih belajar masa sekarang tapi apabila saya tamat belajar iaitu tahun hadapan saya ingin mengusahakan penternakan ikan secara komersial.bagaimanakah saya boleh dapatkan mklumat-maklumat untuk memulakan penternakan tersebut?adakah bantuan-bantuan dan khusus akan diberikan?adakah pihak jabatan mempunyai cara untuk menolong usahawan mude macam saya?

  17. siapa yang berminat ingin mengetahui tentang projek lintah bole cl saya 0122147419

  18. Hi saya ingin nak ternak belut. boleh bagi tahu dari mana nak ambil informasi ?

  19. saya nak bela ikan ketutu.tapi xtahu macam mana nak mulakan..boleh bagi tunjuk ajar ckit??..

  20. NASHA D BEAUTY N SPA MENAWARKAN KURSUS RAWATAN TERAPI LINTAH DAN RAWATAN SEKALI BERTEMPAT DI PANDAN CAPITAL SHOPPING COMPLEK PANDAN INDAH KL
    JENIS RAWATAN YANG DISEDIAKAN :
    GOUT
    RESDUNG
    MIGRAIN
    JERAWAT
    KENCING MANIS
    BARAH PAYU DARA
    BEKAM
    MEMBUANG DARAH KOTOR
    DLL.
    TEL NO 016-2713419-SEM/ 016-3647088

  21. saya student USM bidang biology.amat berminat dgn usahawan penternakan.jika boleh ingin maklumat tentang usahawan penternakan yang ada di penang,atau bahagian utara.

  22. Assalamualaikum..kepada
    pembekal yg berminat nak
    beli puyuh daging sebanyak
    4000 seminggu boleh hubungi
    saya 019-6577012..terima
    kasih

Tinggalkan Jawapan

