Bob

www.jutawantani.com sedang dibangunkan….

In agriculture on September 14, 2007 at 5:17 pm

Salam semua…untuk makluman halaman rasmi bagi http://www.jutawantani.com sedang dibangunkan..domain dah dibeli dan pada masa akan datang pelawat masih boleh melawati blog ini https://jutawantani.wordpress.com sehinggalah ianya akan diredirect ke http://www.jutawantani.com/blog.

Segala sokongan yang diberi oleh pembaca amat saya hargai..insyallah saya akan cuba terus memberikan yang terbaik selagi saya mampu.

Di kesempatan ini saya memohon maaf dan mengucapkan “Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadhan” .Wassalam

ramadhan_001_p-copy.jpg

  1. Akum bob…

    Wah.. nak ada domain hosting sendiri nampak…
    Dah register ke domain tu. NAnti orang lain kebas…
    AKu rasa macam best je domain tuh… hehehehhehe

    Good luck beb!

  2. Assalamualaikum. Saya baru je jumpa blog ni. Memang menarik. Sesuai untuk mereka yang cuba nak berjinak2 dlm bidang pertanian.

    Whoa, dah nak pinadah ye? Semoga terus sukses ya.

  3. hopefully u bejaya bro…..

  4. I had been just browsing around and ran into your web blog, You’ve got some great things to read, thanks a lot

Tinggalkan Jawapan

