Bob

Tempahan Baka Kambing boer dari New South Wales Dibuka..

In Kambing boer on September 30, 2007 at 9:45 am

boer1.jpg

armani-lancelot.jpg

f4f5-does.jpg

Tempahan baka boer dari Moore,New South Wales

1.Pejantan boer Fullblood(berdaftar) – RM2200

2.Induk boer Fullblood(berdaftar)-RM2000

3.Induk Boer Fullblood(tidak berdaftar)-RM1900

4.Boer F4/F5-RM1500

5.Boer F4/F5(white heads)-RM1300

6. Boer F1-RM 720 (stock Unlimited but base to volume)

*semua adalah mengikut breeding protocol dan mempunyai siji kesihatan.

7. Boer putus susu Jantan rm390, betina rm 580 (no gred/type-fattening purpose)

**ketibaan dari 2 minggu dari sekarang

* seperti biasa ada tempoh seminggu dari sekarang untuk membuat tempahan. 50% deposit(cash/cheque) semasa membuat pesanan…50% baki(cash preferred/cheque lagi semasa ketibaan boer tersebut di KLIA..

maklumat lanjut 0133601422(SYAZWAN) 0122028724(BOB)
KATALOG HARGA BOLEH DILIHAT DI https://www.agribazaar.com.my/bob_jutawantani/

*Healthy certificate

 

Pedigree certificate/birth certificate:

 

 

 

Inginkan kertas kerja perniagaan berkualiti dan diterima oleh MARA dan SMEBank?Dapatkan DiSini!!

 


  1. boer putus susu tu gred apa bob?? f1 or f4/f5??

  2. mekasih sebab link. saya pun ada letak link pada blog saya.

    aik yang cerai/putus/sapih tu, murahnye, jantan rm390. fullblood ? purebred? ke atau dah kacuk ngan feral.

  3. boer putus susu tu murah sebab…tu anak boer yang takde gred..slaughter/fattening purpose da..hehehe..kalau FB/PB/F1-F5 tak dapat baii..hehehe

  4. bob…
    brape min boleh order kambing tue? harga bleh tahan.

  5. untuk FB,dan F1-F5 tiada minimum order..cuma boer putus susu tu jer lah lebih baik dalam bulk..lebih ekonomi.

  6. salam..
    saya nak tanya, saya pn penternak kambing boer..n mcmnane sya leh promote kan pnjualn kmbing sy ke phk2 lain melalui internet?

  7. salam,if saya nak beli betina berat dalam 35-45 kg boer ada di jual tak? Saya nak dalam 100 ekor

  8. salam,
    boer putus susu ,1 bulk ada brape ekor ye? kalau beli seko seko boleh ke??
    Kambing lain takde ke??

  9. jika ada sesiapa berminat untuk membeli kambing baka boer boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut (012-2964280)

  10. boer F6 ade tak.berape dia punya harga?kalau ada bagitau la cepat2.

  11. tanya..boer putus susu tu masih ada lagi ke?tq

  12. sapa ada jual jamanapari dara/jantan (5@6bln)? saya nak beli untuk tujuan penggemukan..area selangor.Dalam 20 ekor je.

  13. saudara zainuddin tolong tinggalkan email atau hp no untuk saya hubungi

  14. nk tanya kekawan…boleh ke ternak kambing ni memdapat pendapatan yg limayan…tolong komen sikit…

  15. jawapan saya ringkas…pendapatan lumayan terletak bagaimana individu yang menguruskannya..bukan pada kambing atau lain2..kalau diberi sejongkong emas..kalau tak pandai dibelanjakan..ianya tetap akan habis begitu sahaja…

    kalau nak kira dari segi unjuran ekonomi..kambing menunjukkan peningkatan yang sangat ketara pada tahun lepas lebih daripada lembu..boleh refer pada laporan berkaitan di posting terbaru sekali di blog ini…

    wassalam

  16. bob..bila lg ada jualan kambing …atau tempahan dari aus..ingin kacuk ngan feral ,ok ke? bob ada tmpat yg lebih bagus untuk beli kambing sila mail kat saya…permulaan penjantan fb 1 pastu feral dlm 10 ekor ..mail kat saya k..

    wasallam
    best rgt
    gyro

  17. Abg bob, kalau setiap bulan saya nak ambil jantan cerai susu (fattening purpose) abg boleh supply? Contohnya 50ekor setiap bulan? perlu sain agreement atau apa?

  18. boleh dibincang..

  19. Salam perkenalan dari kami Kian Agro http://kianagro.blogspot.com

  20. salam perkenalan…ini anak didik albarakah nie…hehehhee

  21. hmm saya nk tnye,kalu saya nk beli kambing boer 2 ekor je boleh ker?1 jantan n 1 betina..n brape kosnye?

  22. The first question you want to ask yourself is why you want to get
    a tattoo. The most important thing you must consider prior to
    getting yourself inked along with any kind of back skin image,
    is to seek the help of the expert skin image artist.
    Find the one that talks to you that calls out your name.

Tinggalkan Jawapan

