Bob

Nasi Beriani Kambing Boer special!!!

In Kambing boer on November 12, 2007 at 5:53 pm

iklan-469x58.gif

nasiberiani.jpg

 

(Gambar ini adalah hiasan sahaja)

Kini anda boleh dapatkan sajian istimewa Nasi Beriani Kambing Boer di

Q-Briyani di Tok Yem Food Court, Damansara Damai.

Ini adalah usahasama terbaru Jutawantani dalam membekalkan daging kambing boer kepada pengusaha makanan yang berminat. Anda boleh merasakan akan kelazatan daging boer yang disajikan….

* kami akan update maklumat lanjut seterusnya nanti.

  1. bukan ke daging Boer nih mahal harganya? berape harga sepinggan nasik briyani Boer ni? Boer saya dah rasa, tapi yang panggang la, mmg sadap tak terkata….. tapi yang mcm ni belum lagi cuba… tapi jauh la dari tempat aku serdang nih… delivery boleh ke hehehe

  2. hehehe..ish mana ada mahal..takkan la kita nak buat hidangan nak pakai kambing boer utk baka?..yang mahal2 tu untuk baka…yang nie kambing boer slaughter protocol..memang utk sembelih..org putih kata ala….apa tu ….”chevon” hehehe…

    nie baru percubaan amir..kalau semua kena caranya..bukan setakat katering,delivery dan macam2 lagie kalau leh nak wat…

  3. ingatkan gambar betul.. nampak berselera betul.. hehehe…nak rasa la kambing boer ni.. hehehe

  4. bila nak buat food tasting ni? aku nak gak try rasa. aku akan promotekan kan boervilla!

  5. hem..aku ngn laki selalu makan kat situ..memang sedap
    giler! aku yang xsuka beriyani pun terus jadik suka..
    cuba jgn xcuba..rugi…harga pun murah.. 🙂

Tinggalkan Jawapan

