Bob

Cabaran menjadi penternak kambing…(lawak dari seorang teman…)

In Kambing boer on April 16, 2008 at 3:24 pm

Dah lama aku tak update gak blog nie…kekadang sempat balas comment orang jer. Dengan kapasiti projek kambing yang terus berjalan dan beberapa projek freelance yang aku lakukan…masa menjadi sangat mahal buat diri aku. So kali nia aku nak rileks tengok satu video yang di rakam oleh member aku…(si botak tu la…)..lawak hampeh….

* bukan senang..nak kejar kambing jantan tu lari…lompat dari atas lori…jaga kau kambing…

  1. hahaha… mcm nangka jatuhh daaaa

  2. Terus berjaya pak! ! !

    Salam Kami dari Indonesia

    Agus Ramada

  3. Plan Pallet Ekonomik (PPE) + Flat Rate; Gred A: RM19.50kg/25kg, Gred B: RM18.00/25kg, Gred C; RM: 16.00/25kg.Sila ke http://www.usahawantani-kelantan.blogspot.com. Trm ksh.

  4. salam, sy minat nak ternak kambing..tapi perlukan bimbingan dan ilmu..ade ke sesiapa yang sudi menghulurkan bantuan

  5. ramai disini mampu memberikan bantuan kepada cik aisya… tanya je😉

  6. apa khabar smua.saya merupakan pelajar kt UMS.saya juga merupakan penternak kambing sambilan.saya nak tanya kalau2 ada cara untuk saya kecapi kejayaan dalam bidang ternakan ini.saya memerlukan dorongan dan bimbingan bagaimana untuk mengembangkan usaha saya ini supaya lebih maju dan berjaya

  7. salam… saya nak ternak kambing jugak la.. keli pun mau ternak jugak,,, tanah dah ada tp projek blum jalan lg.. tgh kumpul modal cikit…camane nk start… kene pi kursus dulu ker

  8. Salam, saya pelajar dari Universiti Malaya yang sedang membuat kajian tentang ICT dalam pertanian serta penilaian AgriBazaar. Diharap pihak tuan dapat mengisi survey ringkas yang disediakan. Survey tersebut untuk membantu melengkapkan data kajian saya. Kerjasama anda amat saya hargai.
    http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=oal9pd4f09ckkt2555798

  9. kami akan menganjurkan seminar PENGHASILAN BAJA ORGANIK & TEKNOLOGI IMO pada 14 MAC 2009 ini di Coronade Hotel Bukit Bintang. Seminar ini mendedahkan cara pembikinan baja organik, bahan mentah, situasi pasaran dan tambah nilai dalam baja. Jika berminat sila hubungi MELOR 019-462 9903

  10. Saya kini baru hendak memulakan ternakan kambing ini.Cuma masalah saya kat mana nak beli baka kambing yang cantik dan harga nya sekali.Bolehtak ada sesiapa yang boleh membantu saya dalam hal ini?

  11. If you are going for finest contents like me, simply visit this website everyday as it presents feature
    contents, thanks

  12. I want to create a site where it’s a one stop shop for stories and articles on a particular subject….as long as I give credit to the author or source will I be ok, I will not steal original content, but rather gather it…is this legal?.

Tinggalkan Jawapan

